دوستت دارم...

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

 

گلچینی از عکس های رمانتیک و عاشقانه

 



نظرات شما عزیزان:

عاشقان بی عشق
ساعت22:58---30 خرداد 1394
این واسه دو تاتون بدونید که ما دوستای خوبو هیچ وقت فراموش نمیکنیم
پاسخ:ممنون شما لطف دارید عاشقان بی عشق عزیز...


عاشقان بی عشق
ساعت21:59---30 خرداد 1394
نمیدونم چرا اینقدر وبتو دوست داریم ما و بچه های گروه همین الان یهویی.....:- ))
پاسخ:سلام خیلیییییییییییییییی تو شوک هستیم باورمون نمیشه که هنوز ما رو هم یادتون هست دلمون خیلی زیاد براتون تنگ شده بود هروز مطالب وبمو به امید همتون به روز می کنم اما امروز داشتم نا امید می شدم از اومدن تون ولی امیدوار شدم همین الان یهوییییییییییی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:,

] [ 20:35 ] [ m ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه